Förlåt !!!

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag har inte haft så mycket tid precis. Men nu skriver jag i allafall =) Ja vad har man gjort i helgen då ju man har varit hemma och varit sjuk, förkyldningen går aldrig bort vad som e väldigt hemskt :( Sen har jobbat nu i två dagar de blir tredje dagen ida sen e man ledig ett tag som e väldigt skönt :) va i stan med Malin igår och jag hittade en lång kofta och ett skärp :) De e så roligt att gå med henne i stan för hon e lite trög när man säger saker till henne :P hihi. Ja sen när jag kom hem va de bara iväg och jobba :) De va faktiskt roligt att jobba igår :)

Ja då blir de jobb sen ida igen vid 17-20 inte så långa pass men ändå. Man får lite pengar i allafall vad som e skönt=)
Nä nu får jag väll gå och hitta på något så man har npgot att göra fram tills man ska börja jobba igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0