Lördag.....




Tilde<3

Ja då va de Lördag igen och har inte gjort så mycket ida i heller. Mamma väckte mig 8.45 för att jag skulle visst med och se på min systerdotter när hon va på hockeyskolan :P Ja jag steg upp då men va riktigt trött prata i telefon till 3 inatt men men jag överlevde. Ner och åt en snabb frukost och de fick bli en snabb sminkning med. Men de va rätt skoj och se henne hur hon hade utvecklats på isen, hon va en duktig flicka ida=) Sen när jag kom hem har jag inte gjort något speciellt satt titta tv sjöng Sing Star med Tilde. Sen fick man ju läsa lite teori roligt de med (blev 4 sidor sen orka jag inte mer:p) Sen nu sitter jag här helt själv kanske ska se film eller kanske lägga mig ska upp och jobba imorgon 10.00-14.00. Också kommer malin hem imorgon natt så vi får träffas på måndag då. Hon har varit borta i en veckan nu och jag har inte gjort så mycket. Men men nu kom min systerdotter upp och satte igång en leksak så får gå och vara med henne lite=) Men ha en bra kväll alla =)

Tjingeling!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0