Lördag...




Jaha vad har hänt ida då? Jo i
dag har jag varit med Malin på Burlöv center. Hittade 3 tröjor från Gina Tricot som var på rean! Sen åkte vi till ut till Höllviken för att vi skulle ta in hästarna åt Malins syster men först åkte vi till Toppen för at lilla jag va hungrig så de fick bli Burger King :p Och jag kan säga att de va riktigt roligt för Malin gjorde en lite tabbe med att när de e drive in så säger man in någon slags högtalare vad man vill ha så hon skrek som fan vad vi skulle beställa så dem bara till en kan du vara snäll och säga de en gång till som vi skratta i bilen :p Men Malin som sakt de va riktigt roligt=) Och just i denna sekund händer ingeting har ätit middag här hemma med syskonen för dem kom hit. Haft en liten trevligt stund med min syster innan satt och snackade lite skit så:p Känns bra att rensa luften ibland för sina syskon kan jag säga. Nu ikväll blir de bara att ta de lungt ska upp och jobba imorgon kl 8.00-13.00 och jag orkar ingetligen inte för detta va min lediga helg men vad gör man inte för att ställa upp för folk? 

Ja men nu tänkte jag lägga mig i sängen och titta på Tv och se om där finns något roligt och titta på =)

Bästa låten just nu som jag kan lyssna på om och om igen är Again Again med Lady GaGa  riktigt bra låt kan jag säga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0