Tisdag








Ja då va de tisdag då. Ja ida åkte jag och elina iväg och gjorde vid våra naglar. Ja vet tror man inte man träffar där jo en som gick på vår skola i grundskolan som jag va kär i. Hans mamma jobba där lite roligt när han kom in faktiskt :p hihi. Ja sen träffa jag min kompis som har barn:) Emma och Livia så stor den tjejen har blivit de va ett tag sen jag träffade henne :) Ska nog träffa dem på Freda :) Ja hur e de med mig annars ju jag e sjuk:( Jag har skit ont i magen sen mår jag illa med inte bra. Så fick sjuka mig från jobb ida:(  Men ska nog jobba imorgon :) Vad fick man hem sig från stan ida ju ett hår spray och en mousse som luktar hallon:P Elina hade rätt men jag hoppas de e bättre än Proffs :P
Ja nu ska jag sätta mig i min fåtölj och titta på Andra Avenyn som visst har börjat igen :)

Men ha de bra allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0